AUTOPIT! Dai un click si esti servit!

Peste 5.300.000 piese in catalogul nostru
Cauta rapid piesele de care ai nevoie pentru masina ta

LIVRARE PRODUSE:

 

Livrarile se efectueaza de luni pana vineri in intervalul  orar  9 – 18.30, iar sambata 9-14.

Dupa expedierea comenzii din "COSUL DE CUMPARATURI", in scurt timp veti fi contactat de unul dintre operatorii nostri care va stabili cu dumneavoastra detaliile legate de livrare.

Livrarea produselor aflate in stoc se va face in maxim 24 ore de la confirmarea comenzii. Pentru produsele care nu se afla in stoc se va comunica data livrarii.

Pentru dumneavoastra am pus la punct o retea de transport ce reduce la minimum timpul in care articolele comandate va vor fi livrate. Pentru livrarea produselor comandate oriunde in tara, functie de valoarea comenzii, de modalitatea de livrare si de modalitatea de plata aleasa, la valoarea produselor comandate se va adauga si valoarea calculata a transportului (taxa suplimentara de transport vi se va comunica la confirmarea comenzii):

In Iasi:

Taxa de livrare este de 15 lei, iar pentru comenzile ce depasesc 500 lei livrarea este GRATUITA (in limita a 15 kg). Anvelopele si jantele fac exceptie de la aceasta regula.

Produsele comandate se pot ridica si de la sediul firmei noastre din Iasi- Bld.Nicolae Iorga Nr. 41 A , in acest caz taxa de livrare este zero.

In tara:

Livrarea prin curier se face in 24-48 ore cu Fan Courier

Taxa de livrare este de 25 lei, iar pentru comenzile ce depasesc 500 lei livrarea este GRATUITA (in limita a 20 kg), oriunde in Romania.

Anvelopele si jantele se taxeaza separat in functie de greutatea volumetrica.

Va rugam insistent ca la primirea coletului sa receptionati cu atentie piesele primite !Daca produsele comandate prezinta semne de lovire, zgarieturi sau sunt vizibile cu ochiul liber defecte , va rugam sa refuzati coletul.

Daca doriti sa returnati coletul din cauza unui singur produs neconform, iar comanda dumneavoastra contine mai multe produse ,acest lucru presupune returul intregii comenzi. Eventualele sesizari legate de lipsa unor repere sau de avarierea lor pe durata transportului trebuie reclamate agentului de la firma de curierat chiar la primirea coletului. Este obligatoriu incheierea unui proces verbal de constatare cu reprezentantul firmei de curierat .Sesizarile ulterioare vor fi extrem de greu de solutionat, deoarece fara acest proces verbal firma de curierat nu va mai putea fi trasa la raspundere !

  • Cu deosebită considerație, pentru timpul dumneavoastra,
  • Echipa de consultanti Autopit!

 

 

 

 
 
Lider4IT Chat
Nume
E-mail
Telefon
Acest site foloseste cookie-uri. Continuand navigarea, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor. Puteti vedea aici Politica Cookie si cum le puteti dezactiva. Sunt de acord