AUTOPIT! Dai un click si esti servit!

Peste 5.300.000 piese in catalogul nostru
Cauta rapid piesele de care ai nevoie pentru masina ta

Conditii generale de acceptare a pieselor la schimb:

La anumite produse cum ar fi: alternatoare, electromotoare, pompe de servodirectie, etrieri frana, casete de directie, turbocompresoare, etc. pentru a beneficia de pretul afisat pe site, se poate solicita piesa veche de pe masina la schimb sau se percepe suplimentar o taxa de piesa la schimb. Piesele vechi la schimb se returneaza in termen de maxim 14 zile in ambalajul piesei noi. Valoarea piesei la schimb va fi comunicata de catre consilieri inainte de confirmarea comenzii.

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb sunt reconditionate de producator pe linia de fabricatie. Aceste produse beneficiaza de aceleasi conditii de vanzare si garantie ca si piesele noi !

Piesa veche ce urmeaza a fi returnata trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: sa fie asamblata si curata, sa nu fie sparta sau crapata, sa nu fie indoita sau rupta, sa nu aiba urme de lovituri mecanice, sa nu se fi incercat reconditionarea ei in prealabil.

 Va rugam ca - la alternatoare si compresoare - FULIA SA NU FIE BLOCATA!

                      - la electromotoare - AXUL SA NU FIE BLOCAT!

                      -la casete de directie - CREMALIERA SA NU FIE RUGINITA!

De retinut ca piesa veche se returneaza in ambalajul piese noi.

Va rugam insistent ca la primirea coletului sa receptionati cu atentie piesele primite ! Eventualele sesizari legate de lipsa unor repere sau de avarierea lor pe durata transportului trebuie reclamate agentului de la firma de curierat chiar la primirea coletului; este obligatoriu incheierea unui proces verbal de constatare cu reprezentantul firmei de curierat ! Sesizarile ulterioare vor fi extrem de greu de solutionat, deoarece fara acest proces verbal firma de curierat nu va mai putea fi trasa la raspundere !

Daca produsul primit este deteriorat (lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) va recomandam sa refuzati livrarea. Daca totusi ati acceptat coletul, va recomandam sa solicitati curierului completarea unui proces verbal si sa ne aduceti la cunostinta situatia in maxim 24 de ore de la livrare prin completarea formularului de contact sau pe mail la contact@autopitonline.ro

Necompletarea procesului verbal in prezenta curierului care a efectuat livrarea si orice sesizare ulterioara va ingreuna solutionarea pozitiva.

La montarea piesei pe masina, in service autorizat R.A.R, piesa ce urmeaza a fi montata trebuie comparata inainte de montaj, cu piesa ce a fost demontata de pe masina. Nu se vor monta piese care nu corespund ca forma, dimensiuni/cote si specificatii cu piesa defecta ce urmeaza a fi inlocuita. Pot aparea situatii in care s-a schimbat varianta costructiva de pe masina sau masina are modificari care nu au fost specificate de producatori in cataloagele de origine.

 

  • Cu deosebită considerație, pentru timpul dumneavoastra,
  • Echipa de consultanti Autopit!
 
Lider4IT Chat
Nume
E-mail
Telefon
Acest site foloseste cookie-uri. Continuand navigarea, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor. Puteti vedea aici Politica Cookie si cum le puteti dezactiva. Sunt de acord