L - V: 08:00 - 18:00 | S: 08:00 - 14:00

Bd. Nicolae Iorga 41A: 0755 140024 Podu de Piatra-Bd. Nicolae Iorga 2A: 0770 284816 Family Market Miroslava: 0774 455331 Family Market Bucium: 0757
491442
Lunca Cetatuii: 0740 608660

Bd. Nicolae Iorga 41A: 0755 140024 Podu de Piatra-Bd. Nicolae Iorga 2A: 0770 284816 Family Market Miroslava: 0774 455331 Family Market Bucium: 0757
491442
Lunca Cetatuii: 0740 608660

Solicita cont revanzator
Cauta masina

Vanzator: S.C. AUTOPIT s.r.l.din Mun. Iasi , cu sediul social in Sos. Bucium, Nr. 8A, CUI: RO24640457, J22/3159/2008.

Cumparator: Orice persoana juridica sau fizica care isi face un cont pe site sau comanda on line.

Utilizator : Orice persoana fizica/juridica inregistrata cu un cont si o parola pe site, care a acceptat clauzele din termeni si conditii generale.

Contul:-se poate crea pe o pagina din sectiunea "Contul Meu"si trebuie sa contina o adresa de email si o parola , care nu este transmisibila.

Comanda:-contine informatiile in format electronic a solicitarii de produse din partea clientului.

CONTRACT: reprezinta o comanda confirmata de catre cumparator , prin care vanzatorul se obliga sa livreze utilizatorului, respectiv(clientului)produsele comandate in urma acceptului de catre cumparator a termenilor si conditiilor autopitonline.ro si confirmarilor primite de la consilierul de vanzari desemnat de catre vanzator.

CAP. I: ASPECTE GENERALE

1.1 Termenii si conditiile prezentate in cele ce urmeaza se aplica tuturor clientilor paginii de internet www.autopitonline.ro (denumita in continuare Site). Raportat la prezentul, clientul este persoana care acceseaza Site-ul, indiferent de motive, indiferent daca si-a creat un cont pe Site sau nu si care beneficiaza de serviciile oferite prin intermediul acestuia.

1.2 Accesarea, vizualizarea sau utilizarea Site-ului sau a unor parti ale acestuia implica acceptarea de catre Client a termenilor si conditiilor stipulate in prezenta pagina. Prezentul acord de utilizare si comanda produce efecte juridice intre client si furnizor. Acceptarea se considera fara rezerve.

1.3 Furnizorul isi rezerva dreptul de a actualiza termenii si conditiile de utilizare a Site-ului fara o notificare prealabila a persoanelor care il utilizeaza, modificarile intrand in vigoare de la momentul publicarii lor pe Site. Este de obligatia clientilor de a verifica periodic clauzele cuprinse in prezentele termene si conditii. In sensul celor de mai sus, Furnizorul isi rezerva dreptul de a opera modificari de continut, forma, asezare, preturi, produse, fara a fi necesara anuntarea in prealabil a clientilor despre acestea.

1.4. Prezentele clauze nu se aplica si paginilor de internet la care se face referire sau trimitere in cuprinsul Site-ului, iar Furnizorul nu este raspunzator de continutul acestor site-uri apartinand unor terte persoane. Prezentarea unor linkuri de internet apartinand altora se poate face in scop informativ sau publicitar.

1.5. Toate persoanele care acceseaza prezentul site realizeaza o declaratie implicita, pe propria raspundere, ca au minim 18 ani si ca au capacitate deplina de folosinta si de exercitiu, putand contracta in mod valabil in conditiile mai jos mentionate. Prezentele termene si conditii constituie un contract intre partile implicate, avand putere de lege intre acestea. Orice persoana care nu intelege sau nu este de acord cu acestea este invitata sa paraseasca de indata acest Site.

1.6. In cazul in care clientul nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru prezentul, acesta are dreptul de a renunta la accesul la serviciile oferite prin intermediul Site-ului, la primirea de newsletter/ alerte/ notificari din partea Furnizorului.

1.7. Clientul nu poate sa revoce acordul exprimat cu privire la prezentele clauze pe perioada derularii unei comenzi (de la momentul plasarii comenzii pana la primirea produselor si achitarea acestora) sau pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor comenzilor neonorate fata de Furnizor.

1.8. Furnizorul nu poate fi tras la raspundere pentru pierderi, deprecieri sau pentru cheltuieli directe sau indirecte, datorate oricarei greseli sau intarzieri in implementarea obligatiilor datorate oricarui eveniment sau circumstante aflate in afara controlului Furnizorului, incluzand, dar nelimitandu-se la cazuri de forta majora sau caz fortuit si intreruperi de curent electric, defectiuni ale echipamentelor sau alte situatii asemanatoare.

1.9. Nu va garantam ca imaginile si informatiile legate de produse, sunt cele exacte si de aceea va rugam sa nu va bazati 100% pe ele,unele fiind doar cu titlu informativ.

2.0. Ne rezervam dreptul de a nu onora anumite comenzi  care prezinta un anume risc , care sunt suspicioase sau care nu sunt in concordanta cu regulile site-ului.  

2.1. Toate produsele cat si pretul afisat este valabil in limita stocului disponibil de la furnizor si a pretului de achizitie!


CAP. II: PRODUSE SI SERVICII

2.1. Furnizorul poate afisa pe Site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Furnizorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.

2.2. Pretul produselor este cel afisat in lei (incluzand TVA) si acesta nu poate fi achitat decat in ron.

2.3. Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul Site-ului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.

2.4. In prezentarea produselor si/sau a serviciilor oferite prin intermediul Site-ului, Furnizorul are prerogativa utilizarii si a altor accesorii care nu sunt sau pot sa nu fie incluse in costul produsului in cauza, fiind folosite exclusiv cu titlu de recomandare. Clientul intelege ca imaginile produselor sunt afisate cu titlu de prezentare a acestora, neconstituind o obligatie contractuala din partea Furnizorului.

2.5. Garantii. Conformitate a produselor

2.5.1. Fiecare produs comercializat beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003, iar in situatia lipsei de conformitate a produsului, Clientul poate sa solicite Furnizorului repararea sau inlocuirea produsului, in cazul in care acest lucru este posibil sau, in caz contrar, restituirea contravalorii achitate, conform Art. 11 din legea mai sus invocata. In cazul in care solicitarea de garantie este neintemeiata, Clientul va suporta cheltuielile aferente cercetarii/expertizarii produsului reclamat ca fiind neconform ori cu vicii ascunse.

2.5.2. Produsele comercializate de catre Furnizor pot fi schimbate cu alte piese originale conform cataloagelor si listelor editate de catre producatorii acestora.

2.5.3. Garantia poate fi acordata exclusiv in situatiile cand piesele se monteaza intr-un service autorizat de catre Registrul Auto Roman (R.A.R).

2.6. CASH BACK;

Procedura Cash back ofera clientilor online posibilitatea de a acumula puncte care ulterior se transforma in bani, putand fi utilizati la comandarea altor produse. Produsele comandate cu cash back nu trebuie sa fie la promotie. Punctele cash back sunt acumulate dupa ce comanda anterioara a fost finalizata si achitata integral.

Datele de contact , numarul de telefon si adresa de email trebuie sa fie corecte si valabile.

Dupa ce clientul plaseaza comanda va acumula un numar de puncte care le va putea folosi dupa 30 zile , putand fi folosite la urmatoarea comanda. Punctele acumulate in cazul in care nu sunt folosite o perioada de 1an se vor pierde.

Punctele acumulate se anuleaza in cazul in care produsul este returnat.

1punct=1% din valoarea comenzii.

 

III. TRANSPORT/ LIVRAREA PRODUSELOR

3.1. Livrarea catre Client se face printr-o societate de curierat, numai pe teritoriul Romaniei, in termen de 3-5 zile lucratoare de la plasarea cu succes a comenzii, la adresa specificata de Client la plasarea comenzii.

3.2. In cazul in care produsul/ produsele comandat (e) de catre client nu poate/ pot fi livrat (e) de catre Furnizor in durata prevazuta la Art. 3.1., acesta din urma va informa Clientul asupra acestui fapt si ii va furniza informatii cu privire la momentul estimat in care s-ar putea efectua livrarea produsului dorit. In situatia in care Clientul nu mai este interesat de livrarea produsului la momentul indicat de Furnizor, acesta dintai poate renunta la comanda plasata. In termen de 5 zile de la data informarii de catre Furnizor despre situatia prevazuta in prezentul articol, Clientul trebuie sa isi exprime optiunea cu privire la produsul comandat. Lipsa comunicarii unui raspuns din partea Clientului in acest termen se va considera ca accept tacit al acestuia pentru prelungirea perioadei de livrare.

3.3. Detaliile de livrare a produselor incluzand, dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea Furnizorului, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.

IV. CONDITII DE RETURNARE A PRODUSELOR

4.1. Furnizorul doreste ca produsele comercializate sa satisfaca pe deplin cerintele de calitate ale Clientului. In conformitate cu prevederile OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, Clientul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 de zile calendaristice. Perioada de retragere expira dupa 14 zile calendaristice calculate incepand cu ziua la care Clientul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de Client, a intrat in posesia fizica a produselor. In cazul in care prin intermediul unei singure comenzi sunt comandate de catre Client mai multe produse care sunt livrate separat, termenul de 14 de zile se va calcula de la data la care Clientul sau o terta persoana indicata de client, alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a ultimului produs.

4.2. Pentru a exercita dreptul de retragere, Clientul trebuie sa informeze Furnizorul cu privire la decizia acestuia de a se retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca, trimisa prin posta sau la adresa dee-mail din datele de contact ale Furnizorului, care trebuie sa contina minim urmatoarele informatii: numele si prenumele clientului, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si / sau adresa de e-mail, numarul facturii, data primirii produselor, motivul returului.

4.3.Pentru a considera ca dreptul de retragere a fost exercitat in termenul-limita de 14 zile calendaristice, este suficient sa fie trimisa comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.

4.4. Urmare a retragerii, Furnizorul va rambursa orice suma pe care a primit-o de la Client, inclusiv costurile livrarii, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care cel dintai este informat cu privire la decizia Clientului de a se retrage din prezentul contract. Rambursarea se va amana pana la data la care Furnizorul va primi inapoi produsele sau pana la momentul la care Clientul a furnizat dovada trimiterii inapoi a produselor, fiind valabila data cea mai indepartata.

4.5.Produsele ce urmeaza a fi returnate trebuie sa fie trimise Furnizorului prin intermediul unei firme de curierat rapid la urmatoarea adresa de retur: Iasi-Bld.Nicolae Iorga,Nr.41A-Magazin Autopit , fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile calendaristice de la data la care Clientul a comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice. Costul direct al returnarii produselor va fi suportat in intregime de Client.

4.6. Clientul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

4.7. Produsele returnate trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii cumulativ: produsul trebuie sa fie in stare perfecta, asa cum a fost livrat, sa aiba etichetele originale atasate produsului in starea initiala in care au fost primite, sa nu fie folosit sau deteriorat, sa fie in ambalajul original, in stare perfecta, impreuna cu toate accesoriile si documentele de achizitie in original; in situatia in care aceste conditii nu sunt respectate, returul nu va fi acceptat. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari. Coletul trebuie sa contina si declaratia de retur completata cu toate informatiile necesare, intre care:

- Factura de achizitie sau bonul fiscal emise de catre Furnizor;

- Certificatul de garantie care a fost eliberat la vanzare;

- Dovada efectuarii montajului intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman (R.A.R.) pentru tipul de manopera executata (factura fiscala si deviz de montaj);

- In cazul compresoarelor de aer conditionat, copie factura achizitie filtru uscator si supapa expansiune. Din devizul de montaj trebuie sa reiasa ca s-au schimbat compresorul, filtrul uscator, supapa de expansiune, iar instalatia de aer conditionat a fost curatata;

- Documentul emis de catre atelierul de reparatii autorizat prin care se constata defectiunea si sunt explicate cauzele aparitiei acesteia, inclusiv raportul generat de tester/diagnoza acolo unde este cazul (ex. debitmetre, supape EGR, senzori, componente electrice, sonde lambda, amortizoare, discuri frana etc);

- Copie dupa autorizatia tehnica RAR a atelierului de reparatii care a efectuat montajul;

- Copia certificatului de inmatriculare a autovehiculului in cauza.


4.8. Clientul nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:

- In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit;

- In cazul in care cererea de returnare are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile calendaristice, calculata conform celor de mai sus;

- In cazul in care se returneaza un produs, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit);

- Piesa nu a fost montata intr-un service autorizat R.A.R. pentru tipul de manopera executata;
- Piesa nu a fost montata corespunzator sau a fost montata impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;

- Piesa a fost folosita in alte scopuri decat cele indicate de producator;
- Piesa nu a fost identificata corect datorita prezentarii a unor date eronate de catre cumparator sau nu a fost comparata la montaj cu piesa de inlocuit;
- Piesa s-a uzat sau deteriorat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarii reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producator;
- Automobilul pe care a fost montata piesa a fost folosit in conditii necorespunzatoare (taximetrie, raliuri, competitii sportive etc.);

- Automobilul a suferit un accident sau a fost supus unor factori externi, fenomene ale naturii sau de alta natura;

- Piesele prezinta urme de lovituri, indoituri, deformari, rupturi etc.;
- Piesele prezinta o uzura normala (fireasca);

-Autoturismul pe care au fost montate piesesle a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazul de constructor sau a fost folosit in conditiineconforme(ex:porniri ci robot sau prin tractare, depasirea greutatii maxime admise, competitii sportive sau au fost modificate instalatiile si sistemele masinii);

-Seria, marcajul sau codul de identificare al produsului a fost sters sau prezinta urme de stantari artizanale;

-Deterioararea sigiliilor de producator acolo unde este cazul;

-Clientul a pierdut certificatul de garantie;

-Clientul nu solicita garantia in termenul mentionat in certificatul de garantie sau nu depune vreunul din documentele solicitate sau aceste documente sunt completate gresit sau incomplet;

- Produsele originale sunt aduse din depozite externe aflate in afara Romaniei;

- Produsele sunt lipsite de accesoriile si componentele originale(OE);

- Produsele prezinta urme de montaj, vopsire sau sudura;

- Produsele de origine au fost comandate gresit deoarece Clientul nu a pus la dispozitie datele de identificare ale autovehiculului si seria de sasiu sau aceastea au fost comunicate eronat;

- Produsele au fost comandate prin comenzi speciale, externe pentru care s-a solicitat avans;

- Produsele sunt Module programate, piesele speciale fabricate pentru autoturisme din afara spatiului european, piese de siguranta (ex.: airbaguri, centuri de siguranta), huse si acoperiri; Lichide auto (uleiuri motor, transmisie, lichid frana, etc.).


In cazul comenzilor care au beneficiat de livrare gratuita (conform termenilor de pe www.autopitonline.ro, sectiunea informatii sau livrarea produselor) si ulterior sunt returnate partial sau total, din diverse motive neimputabile Furnizorului(ex.achizitionare produse pe propria raspundere fara a pune la dispozitiei Furnizorului date despre masina (inclusiv serie de sasiu), date de identificare comunicate eronat catre Furnizor, modificari aduse masinii fata de varianta de constructie si care nu sunt aduse la cunostinta Furnizorului), taxa de livrare acordata initial cu titlu gratuit (la comenzi in valoare de peste 1500 ron), va fi suportata de client.


Daca solicitarea garantiei este intemeiata, Furnizorul va repara /inlocui in termen de 14 zile calendaristice de la data depunerii cererii de garantie, produsele neconforme.

de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, manopera, etc)
Returul se va face prin acelasi modalitate ca la expediere.

In urma comenzii efectuate pe site email-ul trimis este generat automat de catre sistem si nu confirma faptul ca piesele sunt pe stoc.

Comanda este valida si se va onora dupa ce sunteti contactat de un consultant de vanzari (in cazul in care furnizati un numar de telefon corect)si vi se va confirma stocul si pretul produselor comandate.

Informatiile furnizate catre www.autopitonline.ro sunt folosite numai in scopul pentru care au fost introduse (efectuarea precomenzilor sau a cererilor de oferta).

La comandarea produse de origine(piese originale OE) care se aduc pe comanda speciala din depozitele externe, este necesara achitarea integrala a produsului. Aceste piese au un regim special la retur.In cazul unei comenzi de acest tip va veti fi contactat de catre un oprerator al SC .Autopit SRL pentru a indentifica corect piesa solicitata. In cazul in care clientul solicita o anumita piesa si nu tine cont de recomandarile consilierului isi va asuma contravaloarea piesei.

Produsele comercializate prin intermediul www.autopitonline.ro sunt noi, in ambalajul original al producatorului si in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala si certificat de garantie. Fotografiile produselor au caracter informativ si pot exista diferente intre acestea si produsul in sine.

Produsele comercializate de www.autopitonline, sunt echivalente cu piesele originale conform cataloagelor si listelor editate de producatori.

.

Produsele comercializate de www.autopitonline.ro se livreaza numai in urma comenzilor efectuate online, in limita stocurilor disponibile. Modificarea preturilor produselor afisate pe site se poate face fara o instiintare prealabila. De asemenea , S.C. Autopit SRL, isi rezeva dreptul de a anula anumite comenzi online cu instiintarea prealabila a clientului , in cazul in care in acele comenzi exista produse care contin  erori de pret , stoc , marca , ca urmare a transmiterii de date prin  conexiunea API cu furnizorii sau actualizari de site.

La anumite produse cum ar fi: alternatoare, electromotoare, pompe de servodirectie, etrieri frana, casete de directie, turbocompresoare, etc. pentru a beneficia de pretul afisat pe site, se poate solicita piesa veche de pe masina la schimb sau se percepe suplimentar o taxa de piesa la schimb. Piesele vechi la schimb se returneaza in termen de maxim 14 zile in ambalajul piesei noi. Valoarea piesei la schimb va fi comunicata de catre consilieri inainte de confirmarea comenzii.

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb sunt reconditionate de producator pe linia de fabricatie. Aceste produse beneficiaza de aceleasi conditii de vanzare si garantie ca si piesele noi.  

Piesa veche ce urmeaza a fi returnata trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: sa fie asamblata si curata, sa nu fie sparta sau crapata, sa nu fie indoita sau rupta, sa nu aiba urme de lovituri mecanice, sa nu se fi incercat reconditionarea ei in prealabil.

 Va rugam ca - la alternatoare si compresoare - FULIA SA NU FIE BLOCATA!

                      - la electromotoare - AXUL SA NU FIE BLOCAT!

                      - la casete de directie - CREMALIERA SA NU FIE RUGINITA!

De retinut ca piesa veche se returneaza in ambalajul piese noi. Eventualele sesizari legate de lipsa unor repere sau de avarierea lor pe durata transportului trebuie reclamate agentului de curierat chiar la primirea coletului; este obligatorie incheierea unui proces verbal de constatare cu reprezentantul societatii de curierat .

Daca produsul primit este deteriorat (lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) va recomandam sa refuzati livrarea. Daca totusi ati acceptat coletul, va recomandam sa solicitati curierului completarea unui proces verbal si sa aduceti la cunostinta Furnizorului situatia in maxim 24 de ore de la livrare prin completarea formularului de contact sau pe mail la contact@autopitonline.ro

La montarea piesei pe masina, in service autorizat R.A.R, piesa ce urmeaza a fi montata trebuie comparata inainte de montaj, cu piesa ce a fost demontata de pe masina. Nu se vor monta piese care nu corespund ca forma, dimensiuni/cote si specificatii cu piesa defecta ce urmeaza a fi inlocuita. Pot aparea situatii in care s-a schimbat varianta costructiva de pe masina sau masina are modificari care nu au fost specificate de producatori in cataloagele de origine.

Un aspect ce trebuie retinut si foarte important este ca la montarea compresorului nou trebuie sa inlocuiti filtrul uscator, supapa de expansiune si sa curatati instalatia de aer conditionat!


4.9. Conform O.U.G. 34/2014 (art. 16 lit. d si e), Furnizorul isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid. Cu titlu de exemplu, piesele cu caracter consumabil sunt cele din urmatoarele categorii: filtre(de aer, de combustibil, de polen, de ulei, etc.), becuri auto, lichide auto(solutii spalare parbriz, antigel, uleiuri, lichid de frana, aditivi), stergatoare auto(parbriz, luneta, far, etc), elementele de aprindere(bujii). A se avea in vedere


Clientul va fi informat pe pagina fiecarui produs daca acesta nu este returnabil.

V. LIMITAREA RESPONSABILITATII FURNIZORULUI:

5.1. Furnizorul nu garanteaza functionarea neintrerupta si lipsita de erori a Site-ului si a serverelor, dupa cum nu este raspunzator de riscurile specifice utilizarii site-urilor informatice (virusi, alte elemente sau actiuni care pot provoca daune specifice Internetului si tehnologiilor digitale, inclusiv violarea securitatii informatiilor).

5.2. In limitele permise de legea in vigoare, toti clientii declara expres ca inteleg ca Furnizorul nu garanteaza ca expres sau implicit ca:

5.2.1. serviciul va fi potrivit cerintelor clientului;

5.2.2. serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel;

5.2.3. produsele/serviciile obtinute gratis sau contra-cost prin intermediul serviciului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor clientului.

5.3. Clientii inteleg ca nu au niciun drept de proprietate intelectuala sau alte asemenea pentru orice informatie creata sau generata de accesul pe Site, chiar si regasite in sectiunea de cont al clientului.

5.4. Furnizorul nu poate fi tinut responsabil in nici un fel in fata niciunui Client care utilizeaza Site-ul sau continutul acestuia, altfel decat in limita prezentelor termene si conditii de utilizare.

5.5. Furnizorul nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.

VI. POLITICA DE CONFIDENTIALITATE - PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

6.1 Furnizorul certifica faptul ca va respecta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date Datele cu caracter personal vor putea fi folosite de catre Furnizor pentru a trimite utilizatorului/clientului confirmarea comenzilor,diverse oferte speciale, promotii, etc. numai cu acordul prealabil al clientului.

6.2 In sensul celor de mai sus, in conformitate cu Decizia nr. 200/2015 privind stabilirea cazurilor de prelucrare a datelor cu caracter personal pentru care nu este necesara notificarea, precum si pentru modificarea si abrogarea unor decizii, emisa de presedintele Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal si publicata in Monitorul Oficial nr. 969 din 28 decembrie 2015, Furnizorul nu are obligatia de a se inregistra ca operator de date cu caracter personal. Astfel, prin decizia mai sus invocata, Autoritatea de supraveghere a stabilit situatiile in care se mentine in sarcina operatorilor obligatia de notificare raportat la natura datelor prelucrate, scopul prelucrarii, la categoriile de persoane vizate sau la mecanismele utilizate pentru prelucrarea datelor, situatii de nu includ si prelucrarea datelor personale cu ocazia desfasurarii comertului on-line.

6.3 Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, Furnizorul va administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care clientul le furnizeaza. Scopurile colectarii datelor sunt, in mod exclusiv, urmatoarele: 1) transmiterea produselor comandate; 2) emiterea de documente financiar contabile (factura, chitanta) si 3) transmiterea, numai la solicitarea expresa a clientului, de newsletteresi/sau promotii sau oferte. Refuzul clientului de a furniza detaliile specificate in sectiunea de „Comanda” determina imposibilitatea Furnizorului de a livra produsele. Conform Legii nr. 677/2001, clientul beneficiaza de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a se adresa justitiei. Totodata clientul are dreptul de a se opune prelucrarii datelor personale care il privesc si sa solicitate stergerea datelor (pentru exercitarea acestor drepturi, clientul poate adresa o simpla cerere scrisa, datata si semnata, la adresa de e-mail autopitonline@gmail.com sau la adresa sediului social al societatii-Iasi-Bld.Nicolae Iorga nr.41a).

6.4 Furnizorul utilizeaza metode si tehnologii de securitate, impreuna cu politici si proceduri de lucru, inclusiv de control, pentru a proteja datele cu caracter personal colectate conform prevederilor legale in vigoare. Serverele pe care prezenta pagina de internet este gazduita sunt protejate de acces fizic si la distanta limitat, fiind instalate in incinte adecvate din punct de vedere tehnic si din punct de vedere al securitatii. Furnizorul depune toate eforturile rezonabile, justificate comercial, pentru a proteja toate datele cu caracter personal colectate. Furnizorul nu va fi tinut responsabil pentru continutul paginilor de internet la care prezenta pagina face trimitere. Furnizorul isi rezerva dreptul de a modifica atat continutul, cat si structura prezentei pagini de internet in orice moment si fara preaviz.

6.5 Furnizarea datelor personale nu implica nicio obligatie din partea utilizatorilor/clientilor, iar acestia pot refuza furnizarea acestor date in orice circumstante si pot solicita oricand stergerea datelor personale din baza de date. Furnizorul va respecta informatiile confidentiale pe care utilizatorii/clientii le furnizeaza prin intermediul comunicatiilor electronice si nu va vinde adresele electronice ale clientilor. Furnizorul solicita numele, adresa de e-mail, numarul de telefon si adresa de livrare de la clientii sai doar in scopul finalizarii comenzilor.

6.6 Orice schimbare a acestor reguli de confidentialitate vor fi comunicate prin intermediul prezentei pagini cu cel putin 10 zile inainte de implementarea lor. Informatiile colectate inainte de implementarea schimbarilor vor fi asigurate in conformitate cu vechile reguli de confidentialitate. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestei pagini, clientul ofera Furnizorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii.

VII. PROTECTIA CONSUMATORILOR:

http://www.anpc.gov.ro/

 

    Cu deosebită considerație, pentru timpul dumneavoastra,
    Echipa de consultanti Autopit!

Acest site foloseste cookie-uri. Continuand navigarea, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor. Puteti vedea aici Politica Cookie si cum le puteti dezactiva. Sunt de acord